آیا ہے بلاوا مجھے ۔۔۔۱

Departure Hajj 1

 …فیاض اللہ خان…

 

ہر سچے مسلمان کے دل میں یہ آرزو ہوتی ہے کہ وہ زندگی میں ایک بار فریضہ حج ادا کر ے۔دنیا بھر سے لاکھوں خوش نصیب افراد کو ہر سال حج کی سعادت حاصل ہوتی ہے ۔پاکستان سے بھی لاکھوں افراد اس فرض کی ادائیگی کیلئے حجاز مقدس پہنچتے ہیں۔مجھے بھی بچپن سے اللہ کے گھر سے ایک خاص لگاؤ تھااور جب حج آتا تو پوری حج ٹرانسمیشن ٹی وی پر لائیو دیکھتا اور دعا کرتا کہ” یا اللہ مجھے بھی حج جیسی عظیم سعادت عطا فرما“ ۔میری یہ خوش نصیبی ہے کہ مجھے سن 2006میں نوجوانی میں ہی والدہ اور بہن کے ساتھ عمرے پر جانے کا شرف حاصل ہوا ۔

مزیدپڑھنے کیلئے یہاں کلک کیجئے 

جواب دیں

